Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Zamierzenia dydaktyczne Październik

Zamierzenia dydaktyczno -wychowawcze:

- doskonalą umiejętność rozpoznawania stron swojego ciała,

- podczas zabaw i zajęć doskonalą spostrzegawczość wzrokową i słuchową,

- podczas zajęć i zabaw doskonalą małą i dużą motorykę,

- doskonalą umiejętność posługiwania się liczebnikami porządkowymi,

- poznają funkcję znaków <, >,=,

- wykonują operacje na zbiorach do 5 elementów ( 5- latki), do 9 elementów (6-latki) - doskonalą słuch fonematyczny, - poznają literę o, O, a, A, m, M, e, E , dokonają syntezy głoskowej, - odkryją zapis cyfrowy liczby 1, 2, 3, 4,

- rozwijają myślenie logiczne poprzez: zadawanie pytań, rozwijanie myślenia przyczynowo-skutkowego, określanie kolejności zdarzeń w różnych naturalnych sytuacjach, historyjkach,

- odtwarzają z pamięci wiersze, rymowanki, piosenki w połączeniu z ruchem, obrazem, dźwiękiem,

- zapraszają inne dzieci do wspólnej zabawy,

- dzielą się wrażeniami, spostrzeżeniami z obserwacji danego zdarzenia, danej sytuacji, - poznają środowisko przyrodnicze -las, park – będą nazywać gatunki drzew, jego niektórych mieszkańców i jego znaczenie, - poznają grzyby jadalne i niejadalne, - zdobędą wiadomości na temat zmian zachodzących w życiu wybranych zwierząt jesienią,

- wykonają prace plastyczną,

- rozwijają sprawność całego ciała (w toku wykonywania czynności samoobsługowych, zabaw ruchowych i ćwiczeń gimnastycznych),

  • nazywają części ciała,
  •  nabywają świadomości własnego ciała .

Piosenki : Niteczka do niteczki; Jesienna zagadka; Psotny deszczyk; Nauczyciel wie; Dla naszej Pani.

Data dodania: 2024-10-06 18:51:44
Data edycji: 2024-10-06 18:52:08
Ilość wyświetleń: 38

“Są tylko dwa niewyczerpane dziedzictwa, które musimy... przekazać naszym dzieciom: KORZENIE I SKRZYDŁA"

(Hodding Carter)
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej