Opcje widoku
Powiększ tekst
Powiększ tekst
Pomniejsz tekst
Pomniejsz tekst
Kontrast
Kontrast
Podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Reset
Reset

Rozkład dnia

 

RAMOWY    ROZKŁAD DNIA     

6.30 –8.00

Schodzenie się dzieci do przedszkola.

Zabawy służące rozwijaniu zainteresowań dzieci . Gry i zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne, badawcze służące realizacji programu wychowania przedszkolnego.

Rozmowy w oparciu o oglądane ilustracje, ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe, słuchowe itp.

Słuchanie utworów literatury dziecięcej, historyjki obrazkowe.

8.00 –8.30

Prace porządkowe.

Ćwiczenia poranne.

Przygotowanie do śniadania.

Śniadanie – doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków, kulturalnego zachowania przy stole.

8.30 –12.00

Zajęcia edukacyjne w sali i na powietrzu kierowane wg planów miesięcznych oraz wybranego programu nauczania.

Zabawy dowolne w sali przy niewielkim udziale nauczyciela.

Zabawy i zajęcia ruchowe, rytmika, zabawy w jęz. obcym nowożytnym przygotowujące dzieci do posługiwania się tym językiem.

Spacery, zabawy na świeżym powietrzu, zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze.

Zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu.

12.00-12.30

 

Utrwalanie nawyku prawidłowego korzystania z urządzeń sanitarnych. Przygotowanie do obiadu. Obiad.

12.30-13.00

(5-6 latki)

12.30-13.30

(3-4 latki)

Mycie zębów.

Relaksacja, odpoczynek przy muzyce i bajkach relaksacyjnych, praca korekcyjno-kompensacyjna i indywidualna.

13.00-14.00

Tworzenie różnorodnych sytuacji edukacyjnych sprzyjających twórczości plastycznej, muzycznej, ruchowej, werbalnej dzieci, praca indywidualna, zabawy dydaktyczne, zabawy w ogrodzie przedszkolnym lub zabawy w kącikach zainteresowań, prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym.

Zajęcia dodatkowe (w tym religia na wniosek rodziców).

Zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu.

14.00 -14.30

Czynności porządkowe i samoobsługowe, przygotowanie do podwieczorku.   Podwieczorek.

14.30 -17.00

Zabawy zorganizowane lub dowolne z inicjatywy dzieci, ćwiczenia indywidualne dostosowane do możliwości dzieci, zabawy i gry edukacyjne i planszowe przy stolikach, czytanie fragmentów książek, układanie puzzli, ćwiczenia grafomotoryczne, prace porządkowe w sali. Rozchodzenie się dzieci.

 

6.30 –8.00

Schodzenie się dzieci do przedszkola.

Zabawy służące rozwijaniu zainteresowań dzieci . Gry i zabawy dydaktyczne, konstrukcyjne, tematyczne, badawcze służące realizacji programu wychowania przedszkolnego.

Rozmowy w oparciu o oglądane ilustracje, ćwiczenia ortofoniczne, oddechowe, słuchowe itp.

Słuchanie utworów literatury dziecięcej, historyjki obrazkowe.

8.00 –8.30

Prace porządkowe.

Ćwiczenia poranne.

Przygotowanie do śniadania.

Śniadanie – doskonalenie umiejętności estetycznego spożywania posiłków, kulturalnego zachowania przy stole.

8.30 –12.00

Zajęcia edukacyjne w sali i na powietrzu kierowane wg planów miesięcznych oraz wybranego programu nauczania.

Zabawy dowolne w sali przy niewielkim udziale nauczyciela.

Zabawy i zajęcia ruchowe, rytmika, zabawy w jęz. obcym nowożytnym przygotowujące dzieci do posługiwania się tym językiem.

Spacery, zabawy na świeżym powietrzu, zabawy i gry ruchowe, obserwacje przyrodnicze, prace porządkowe i ogrodnicze.

Zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu.

12.00-12.30

 

Utrwalanie nawyku prawidłowego korzystania z urządzeń sanitarnych. Przygotowanie do obiadu. Obiad.

12.30-13.00

(5-6 latki)

12.30-13.30

(3-4 latki)

Mycie zębów.

Relaksacja, odpoczynek przy muzyce i bajkach relaksacyjnych, praca korekcyjno-kompensacyjna i indywidualna.

13.00-14.00

Tworzenie różnorodnych sytuacji edukacyjnych sprzyjających twórczości plastycznej, muzycznej, ruchowej, werbalnej dzieci, praca indywidualna, zabawy dydaktyczne, zabawy w ogrodzie przedszkolnym lub zabawy w kącikach zainteresowań, prace nauczycielki o charakterze obserwacyjnym.

Zajęcia dodatkowe (w tym religia na wniosek rodziców).

Zabawa ruchowa z określonym elementem ruchu.

14.00 -14.30

Czynności porządkowe i samoobsługowe, przygotowanie do podwieczorku.   Podwieczorek.

14.30 -17.00

Zabawy zorganizowane lub dowolne z inicjatywy dzieci, ćwiczenia indywidualne dostosowane do możliwości dzieci, zabawy i gry edukacyjne i planszowe przy stolikach, czytanie fragmentów książek, układanie puzzli, ćwiczenia grafomotoryczne, prace porządkowe w sali. Rozchodzenie się dzieci.

 

Data dodania: 2023-10-08 11:29:49
Data edycji: 2023-10-18 20:41:29
Ilość wyświetleń: 704

“Są tylko dwa niewyczerpane dziedzictwa, które musimy... przekazać naszym dzieciom: KORZENIE I SKRZYDŁA"

(Hodding Carter)
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej