Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Zamierzenia dydaktyczne Luty

Zamierzenia dydaktyczno – wychowawcze:

- poznają litery : w, W, p, P.

- wyodrębniają w słowach sylab, określanie ich kolejności; dzielenie słów na sylaby; liczenie sylab w słowach; tworzenie słów rozpoczynających się, kończących się daną sylabą;

- rysują literopodobne szlaczki.

- doskonalą umiejętność posługiwania się liczebnikami głównymi i porządkowymi;

- wykonają operację na zbiorach do 10 elementów;

- rozwijają myślenie logiczne poprzez: zadawanie pytań, rozwijanie myślenia przyczynowo-skutkowego, określanie kolejności zdarzeń w różnych naturalnych sytuacjach, historyjkach,

- odtwarzają z pamięci wiersze, rymowanki, piosenki w połączeniu z ruchem, obrazem, dźwiękiem;

- uczestniczą w zabawach, ćwiczeniach, pracach plastycznych, rozmowach, słuchaniu wierszy, opowiadań sprzyjających koncentracji uwagi;

- uczestniczą w różnego rodzaju zabawach twórczych (tematycznych, konstrukcyjnych, ruchowych, z elementem pantomimy itd.),

- rozwijają myślenia logicznego poprzez: rozwiązywanie zagadek, rebusów; określenie kolejności czynności, zadawaniu pytań;

- rozwijają myślenia przyczynowo-skutkowego; określania kolejności zdarzeń w różnych sytuacjach, historyjkach;

- zapraszają inne dzieci do wspólnej zabawy;

- dzielą się wrażeniami, spostrzeżeniami z obserwacji danego zdarzenia, danej sytuacji.

- rozróżniają błędne liczenia od poprawnego;

- porównują szacunkowo liczebności zbiorów, np. poprzez łączenie w pary ich elementów, nakładanie ich na siebie;

- ubierają się odpowiednio do warunków atmosferycznych występujących w danej porze roku (zapobieganie przegrzaniu i zmarznięciu);

- przebywają na świeżym powietrzu; uczestniczą w spacerach, zabawach i ćwiczeniach ruchowych;

- poznają tradycje związane z karnawałem w Polsce i na świecie;

- będą uczestniczyć w zabawie karnawałowej;

- poznają pojęcia baśń, bajka;

- poznają etapy powstawania książki i papieru.

- dowiedzą się, na czym polega praca autora, drukarza, grafika;

- będą doskonalić orientacje przestrzenną.

 

Data dodania: 2025-02-05 10:10:28
Data edycji: 2025-02-05 10:10:30
Ilość wyświetleń: 30

“Są tylko dwa niewyczerpane dziedzictwa, które musimy... przekazać naszym dzieciom: KORZENIE I SKRZYDŁA"

(Hodding Carter)
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej