Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Zamierzenia - Wrzesień

Tydzień pierwszy – To jestem ja

W tym tygodniu dzieci:

- będą uczestniczyły w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych
- wysłuchają opowiadań Barbary Szelągowskiej Bajkowe Biuro Rozwiazywania Problemów oraz Wakacyjne wspomnienia
- powiedzą, jak spędziły wakacje
- podziela wyrazy na sylaby
- będą opisywać swój wygląd i wygląd kolegów oraz koleżanek
- wypowiedzą się na temat swoich ulubionych zwierząt, owoców, zabawek, pojazdów
- będą nazywać i wskazywać części ciała człowieka
- poznają narządy zmysłów i ich role w życiu człowieka
- będą nazywać emocje
- namalują miejsca, w których spędziły wakacje
- wysłuchają i naucza się piosenki Wspomnienia z wakacji
- wykonają prace plastyczną
- rozwiążą zagadki logiczne

Tydzień drugi – Moja grupa

W tym tygodniu dzieci:

- będą uczestniczyły w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych
- wysłuchają wierszy: Barbary Szelągowskie Zasady przedszkolaka, Bożeny Formy Baw się razem z nami
- ułożą zasady do kodeksu przedszkolaka
- poznają znaczenie zwrotów grzecznościowych
- będą określać położenie przedmiotów w przestrzeni
- będą odczytywać znaki znajdujące się na mapie
- poznają obowiązki dyżurnego
- wysłuchają i nauczą się piosenki Krąg dziecięcych rąk
- będą dzielić słowa na sylaby
- poznają pojęcie głoska
- określa głoski w nagłosie, śródgłosie i wygłosie
- poznają pojęcie litera
- będą wyszukiwać pary obrazków
- będą rozwiązywać zagadki
- będą nazywać pomieszczenia znajdujące się w przedszkolu i osoby tam pracujące
- pokonają ułożoną drogę zgodnie z podana zasada
- wykonają prace plastyczne

Tydzień trzeci – Moja droga do przedszkola

W tym tygodniu dzieci:

- będą uczestniczyły w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych
- wysłuchają opowiadania Barbary Szelągowskiej Michalina i bezpieczeństwo na drodze
- naucza się prawidłowego przechodzenia przez jezdnie
- będą obserwować ruch uliczny
- poznają figurę geometryczna - koło
- poznają wybrane znaki drogowe i ich rodzaje
- poznają konieczność znajomości swojego nazwiska i adresu zamieszkania
- wysłuchają i nauczą się piosenki Kolorowe światła
- poznają i utrwalą znajomość numerów telefonów alarmowych
- poznają pojazdy uprzywilejowane i rolę, jaką pełnią w niesieniu pomocy innym
- przedstawią scenki darmowe dotyczące udzielania pierwszej pomocy
- będą naśladować odgłosy pojazdów uprzywilejowanych
- będą rozróżniać stronę prawą i stronę lewą
- będą poruszać się zgodnie z instrukcja
- dokonają analizy sylabowej nazw obrazków
- dokonają analizy głoskowej nazw obrazków
- wykonają prace plastyczna Ambulans

Tydzień czwarty – Idzie jesień… przez las, park.

W tym tygodniu dzieci:

- będą uczestniczyły w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych
- wysłuchają wierszy: Agaty Widzowskiej Rewia mody, Bożeny Formy Witamy Panią Jesień
- będą obserwować zmiany zachodzące w przyrodzie jesienią
- będą nazywać gatunki drzew, rozpoznawać je po liściach i owocach, określą ich budowę
- poznają grzyby jadanie i niejadalne
- utrwala oznaki jesieni
- przyporządkują dary jesieni do środowiska, z którego pochodzą
- wykorzystają materiał przyrodniczy do zabaw
- będą tworzyć zdrobnienia i rymy
- poznają figurę geometryczną - kwadrat
- wysłuchają i nauczą się piosenki Niteczka do niteczki
- narysują obrazek zgodnie z instrukcja słowną N.
- będą uczestniczyć w zabawach badawczych
- dokonają syntezy głoskowej
- będą tworzyć schematy wyrazów trzygłoskowych i czterogłoskowych
- wykonają prace plastyczną

 

 

 

Data dodania: 2023-11-16 22:19:38
Data edycji: 2024-09-08 16:38:13
Ilość wyświetleń: 209

“Są tylko dwa niewyczerpane dziedzictwa, które musimy... przekazać naszym dzieciom: KORZENIE I SKRZYDŁA"

(Hodding Carter)
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej