Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Zamierzenia - Październik

Tydzień pierwszy –  Idzie jesień… przez ogród i sad

W tym tygodniu dzieci:

− będą uczestniczyły w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych
− wysłuchają opowiadania Stanisława Karaszewskiego Owocowa uczta
− wspólnie wykonają gazetkę tematyczną
− poznają literę o, O w toku zabaw
− poznają literę o, O: małą i wielką, drukowaną i pisaną
− odkryją zapis cyfrowy liczb 1 i 2 − będą przeliczać w dostępnym zakresie
− wysłuchają i nauczą się piosenki Dary jesieni
− zdobędą informację na temat życia i zwyczajów niektórych zwierząt
− będą dzielić słowa na sylaby i na głoski
− będą nazywać owoce krajowe i zagraniczne 
− wykonają pracę plastyczną
− będą rozwijać wyobraźnię, kreatywność i myślenie logiczne

Tydzień drugi – Idzie jesień… do zwierząt

W tym tygodniu dzieci:

− będą uczestniczyły w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych
− wysłuchają opowiadania Barbary Szelągowskiej Przyjaciele z Choinkowego Lasu
− wykonają gazetkę tematyczną i album o zwierzętach
− poznają literę a, A w toku zabaw
− poznają literę a, A: małą i wielką, drukowaną i pisaną
− odkryją zapis cyfrowy liczby 3 − będą przeliczać w dostępnym dla siebie zakresie
− wysłuchają i nauczą się piosenki Jesienna zagadka
− zdobędą wiadomości na temat zmian zachodzących w życiu wybranych zwierząt jesienią
− będą wyjaśniać, w jaki sposób zwierzęta przygotowują się do zimy
− opowiedzą historyjkę obrazkową zgodnie z kolejnością zdarzeń
− poznają właściwości orzechów
− będą rozwijać słuch fonematyczny
− będą rozwijać orientację w schemacie własnego ciała
− wykonają pracę plastyczną

Tydzień trzeci – Skąd mamy te produkty?

W tym tygodniu dzieci:

− będą uczestniczyły w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych
− wysłuchają opowiadania Barbary Szelągowskiej Historia zapisana w zdjęciach
− będą poznawać pracę osób wykonujących wybrane zawody (hutnika, rolnika, mleczarza)
− będą rozwijać wrażliwość dotykową, czuciową i słuchową
− poznają literę m, M w toku zabaw
− poznają literę m, M: małą i wielką, drukowaną i pisaną
− poznają figurę geometryczną – prostokąt
− utrwalą nazwy liczebników porządkowych
− wysłuchają i nauczą się piosenki Jak to z chlebem było
− będą klasyfikować i kontynuować rytm
− poznają różne rodzaje ziaren i pieczywa
− będą wypowiadać się na temat historyjki obrazkowej
− poznają właściwości mąki, wełny
− poznają etapy produkcji chleba i papieru
− wykonają pracę plastyczną
− będą doskonalić myślenie logiczne

Tydzień czwarty – Idzie jesień… z deszczem

W tym tygodniu dzieci:

− będą uczestniczyły w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych
− wysłuchają wiersza Iwony Róży Salach Jesienna muzyka
− poznają literę e, E w toku zabaw
− poznają literę e, E: małą i wielką, drukowaną i pisaną
− odkryją zapis cyfrowy liczby 4
− będą przeliczać w dostępnym dla siebie zakresie
− wysłuchają i nauczą się piosenki Psotny deszczyk
− wskażą przedmioty, które unoszą się na wodzie, i te, które toną
− będą układać antonimy i rymy
− wskażą pożyteczną i szkodliwą działalność wiatru
− wykonają pracę plastyczną
− rozwiną umiejętność myślenia logicznego
− będą doskonalić umiejętność szacowania i przewidywania

Data dodania: 2024-10-20 17:55:03
Ilość wyświetleń: 11

“Są tylko dwa niewyczerpane dziedzictwa, które musimy... przekazać naszym dzieciom: KORZENIE I SKRZYDŁA"

(Hodding Carter)
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej