Kręgi tematyczne: 1.10-10.10.2025 Jak jesienią dbać o zdrowie? 13.10-17.10.2025 Kto może być nauczycielem? 20.10-31.10.2025 Jaki plan na jesień mają zwierzęta? 1.Jak jesienią dbać o zdrowie Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne: rozwijanie mowy, kształtowanie nawyków prozdrowotnych, budzenie zainteresowania literami, poznanie litery A, odkrywanie zapisu cyfrowego liczby 1, poznanie zawodu lekarza, rozwijanie sprawności fizycznej, poznawanie cech kwadratu, rozwijanie umiejętności klasyfikowania, doskonalenie umiejętności gry na instrumentach perkusyjnych, kształtowanie postawy prozdrowotnej, rozwijanie umiejętności plastycznych, ćwiczenie pamięci długotrwałej, poszerzenie wiadomo[ci na temat owoców sezonowych, rozwijanie logicznego myślenia i umiejętności kodowania, rozwijanie wyobraźni i kreatywności, przygotowanie do nauki programowania, rozwijanie postaw proekologicznych 2.Kto może być nauczycielem? Zamierzenia wychowawczo-dydaktyczne: rozwijanie mowy, poznawanie roli nauczyciela, budzenie zainteresowania literami, poznanie litery L, odkrywanie zapisu cyfrowego liczby 2, poznawanie zawodu nauczyciela, rozwijanie sprawności fizycznej, rozwijanie umiejętności wokalnych, rozwijanie kompetencji twórczych, ćwiczenie pamięci, rozwijanie umiejętności plastycznych. 3. Jaki plan na jesień mają zwierzęta? Zamierzenia wychowawczo–dydaktyczne :rozwijanie mowy, rozwijanie wiedzy na temat jesiennych zwyczajów zwierząt, budzenie zainteresowania literami, odkrywanie zapisu cyfrowego liczby 4, poznawanie ekosystemu leśnego, rozwijanie sprawności fizycznej. kształtowanie słuchu i wrażliwości muzycznej, rozwijanie wiedzy na temat ptaków. rozwijanie postawy badawczej, rozwijanie wiedzy przyrodniczej, rozwijanie umiejętności plastycznych, poszerzenie wiadomości na temat jesieni; rozwijanie logicznego myślenia i umiejętności kodowania; rozwijanie wyobraźni i kreatywności; przygotowanie do nauki programowania; doskonalenie umiejętności dzielenia wyrazów na sylaby, doskonalenie umiejętności liczenia w zakresie 6 na materiale konkretnym, kształtowanie umiejętności posługiwania się liczebnikami porządkowymi w zakresie 3; rozwijanie umiejętności odróżniania sformułowania prawdziwego od fałszywego